czwartek, 12 lutego 2015

Emolium - krem barierowy


Emolium_krem barierowy 
u mnie jako kosmetyk do twarzy.

mój rodzaj cery:
nie zapominajmy że każda z nas posiada inną skóre, kosmetyki wybieramy z myślą o własnych potrzebach i problemach dlatego przed napisaniem opinii muszę wyjaśnić czego oczekiwałam i jaki mam typ skóry na twarzy:

bardzo delikatna
naczynkowa
mieszana (policzki suche, czoło i broda tłuste)
pojedyncze wypryski
rozszerzone pory
szara/ziemista/blada

Emolium_krem barierowy 40ml


przeznaczenie:
na stronie emolium krem przeznaczony jest do pielęgnacji skóry rąk i innych okolic ciała, przeznaczony dla skóry suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień.

opakowanie:
plastikowe – tubka, ważne że krem można postawić w ten sposób aby zawartość spływała w stronę wyciskania czyli wylotem do dołu co ułatwia wyciskanie szczególnie kiedy kosmetyk jest na ukończeniu.

zapach:
brak

skład:
aqua, glycerin, ispropyl palmitate, perfluoropolymethylisopropyl ether, cetearyl alcohol, polysorbate 60, mineral oil, tephrosia purpurea seed extract, butylene glycol, stearic acid, caprylic/capric trigliceride, cyclomethicone, glyceryl stearate, canola oil, pvp/eicosene copolymer, allantoin, hydroxyproypl starch phosphate, phenoxyethanol, propylparaben, butylparaben, methylparaben, ethylparaben, triethanolamine, disodium edta, peg-8, tocopherol, ascorbic acid, ascorbyl pamitate, citric acid

aktywne składniki to:
Fomblin HC/R (2%)
Tephroline (2%)
Olej silikonowy (2%)
Polimer błonotwórczy (1,5%)
Olej canola (1,5%)
Alantoina (1%)

cena:
internetowa: ok 20zł
apteczna: ok 30zł

opinia:
moja cera/krem:
bardzo delikatna – nie podrażnił a wręcz przeciwnie złagodził uczucie pieczenia i swędzenia,

naczynkowa – ponieważ działa kojąco na skórę naczynka nie uwidoczniły się bardziej,
mieszana (policzki suche, czoło i broda tłuste)- nie wywołał przetłuszczenia się skóry , 
na pewno pomógł w miejscach suchych,
pojedyncze wypryski – brak efektu,
rozszerzone pory – nie zapycha porów, skóra swobodnie oddycha 
(o tej porze roku, nie wiem jak sprawdziłby sie latem),
szara/ziemista/blada – wydaje się delikatnie odżywiona,
inne - skóra nie błyszczy się,


Zachęcona próbkami które otrzymałam kupiłam krem z myślą o moich maluchach a po kilku aplikacjach na ich skórze wypróbowałam sama. Przeznaczony do ciała w moim wypadku zdecydowanie sprawdził się jako kosmetyk do twarzy. Zachwyciła mnie mocna, kremowa konsystencja, brak zapachu i fakt iż szybko się wchłania. Nie powoduje u mnie podrażnienia w okolicy oczu ani łzawienia. Idealnie sprawdza się jako ochrona na mróz i wiatr a przy tym nie jest oleisty i skóra się nie błyszczy. Nie mogę powiedzieć jak będzie się sprawdzał latem ponieważ używam go od 3 miesięcy a być może latem przy wysokiej temperaturze będzie odczuwalny (czego nie lubię) ale o tej porze roku sprawdza się idealnie i teraz jest to mój ulubiony kosmetyk do twarzy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz