piątek, 27 marca 2015

Olej kokosowy


Olej kokosowy – włosy wysokoporowate mówią stanowcze NIE!

Olejowanie włosów - obietnica nawilżonych, błyszczących, miękkich i lśniących włosów – czy to nie skusiłoby każdej z nas? Zaczytując się w cudownych możliwościach oleju kokosowego którego właściwości oraz zapach zachęcał mnie od dłuższego czasu, skusiłam się!

Mój entuzjazm trwał do pierwszego użycia na włosach, po pierwszym olejowaniu doznałam wstrząsu – włosy były suche, matowe, sianowate i bez połysku. Pomyślałam – co mi tam! może kolejnym razem coś się zmieni! ...czekałam na ten cudowny efekt 2 tygodnie aż skapitulowałam.

Olej kokosowy nie jest dla mnie! Dlaczego?


Zapytanie skierowałam do wujka googla (wujek google prawdę Ci powie!) Okazuje się – rodzaj oleju dobieramy do naszej porowatości włosów. Człowiek uczy się na błędach! Od dwóch tygodni zaopatrzyłam się w inny olej, podobno odpowiedni do moich wysokoporowatych włosów, zobaczymy jakie będą efekty.

Olej kokosowy nie nadaje się dla włosów wysokoporowatych!


A co z tym cudownie pachnącym olejem kokosowym?... u mnie nic się nie marnuje :)Olej kokosowy cudownie sprawdza się na mojej skórze, po kąpieli wykonuje na mokrej skórze masaż olejkiem i wycieram się ręcznikiem. Olejek nie zostawia filtru a skóra jest delikatnie pachnąca i nawilżona.Wykorzystuje również olejek do płukania ust przed snem. Olejek kokosowy wykazuje działanie bakteriobójcze, wirusobójcze i antygrzybiczne (kwas kaprylowy, kwas laurynowy ) Płukanie olejem kokosowym ust wzmacnia dziąsła, wybiela zęby i odświeża oddech. Należy jednak pamiętać aby po dokładnym wypłukaniu ust olej wypluć (olejek wchłania wszystko co w naszej jamie ustnej złe).

Oczywiście jeżeli macie zamiar zaopatrzyć się w olej kokosowy należy kupić tylko:
olej kokosowy organiczny tłoczony na zimno
– właśnie taki zawiera w sobie te wszystkie cudowne właściwości!



2 komentarze:

  1. zaczęłam przygodę z MIRACOIL - gotowe zestawy kosmetyków, przebadane stomatologicznie i dermatologicznie do codziennej higieny jamy ustnej i bielszych zębów. Na długo oczyszczą oraz odświeżą ciało i ducha… Miraclinic com zaprasza do dzielenia się Waszymi opiniami

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczęłam przygodę z MIRACOIL - gotowe zestawy kosmetyków, przebadane stomatologicznie i dermatologicznie do codziennej higieny jamy ustnej i bielszych zębów. Na długo oczyszczą oraz odświeżą ciało i ducha… Miraclinic com zaprasza do dzielenia się Waszymi opiniami

    OdpowiedzUsuń