środa, 18 marca 2015

Alpicort F- efekty


Alpicort F

moja kuracja lekiem trwa już 3 miesiące:2 miesiące wcierałam preparat codziennie wieczorem wykonując równoczesny masaż skóry głowy opuszkami palców a na koniec szczotką, kolejny 3-ci miesiąc stosowałam preparat co 2 lub 3 dzień.
Jestem po wizycie kontrolnej u dermatologa dlatego postanowiłam podzielić się z wami efektami stosowania leku oraz moimi obserwacjami.

Podczas wizyty pani dermatolog zauważyła pojawienie się nowych włosów oraz znaczne zagęszczenie owłosienia w okolicach zakoli gdzie włosy są krótkie, przepisała mi lek na kolejne 3 miesiące i radziła aby powoli zacząć odstawiać preparat.

Muszę przyznać że nie widzę wysypu nowych włosów (nie więcej niż zwykle)ale zauważyłam ogromną poprawę jeżeli chodzi o wypadanie włosów. Na efekty nie musiałam długo czekać, już po 3 tygodniach od rozpoczęcia kuracji zauważyłam znaczną poprawę. Sama aplikacja preparatu nie jest trudna a zapach (silnie alkoholowy) szybko wietrzeje. Wcieranie preparatu i wykonywanie masażu przyczyniło się u mnie do większego wydzielania sebum a alkohol zawarty w preparacie zdecydowanie wpłynął na wysuszenie włosów z czego byłam bardzo niezadowolona. Po wizycie zaczęłam używać preparatu rzadziej (zgodnie z zaleceniem dermatologa)i nie musiałam długo czekać aby na szczotce zaczęło pojawiać się więcej włosów dlatego postanowiłam odstawiać preparat jeszcze mniejszymi kroczkami. Jestem przekonana o słuszności powolnego odstawienia preparatu, natychmiastowe zaprzestanie kuracji na pewno spowodowałoby powrót problemu.

Podsumowując - na szczęście preparat w moim przypadku się sprawdził, zahamował wypadanie włosów mam jednak obawy czy uda mi się odstawić produkt w taki sposób aby problem nie powrócił.

2 komentarze:

  1. Witam Alpicort jest na bazie hormonów. Dla mnie zawsze był najlepszy. tylko ta cena....
    Od zawsze miałam problemy ze skórą głowy. Tylko Alpicort mi pomagał. Mój dermatolog kazał go wcierać 2 X dziennie przez pół roku potem zapobiegawczo 2 X w tygodniu. Jednak po poprawieniu kondycji skóry i włosów zawsze odpuszczałam. Od tygodnia znów walczę. Życzę wytrwałości. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Alpicort jest na bazie hormonów. Dla mnie zawsze był najlepszy. tylko ta cena....
    Od zawsze miałam problemy ze skórą głowy. Tylko Alpicort mi pomagał. Mój dermatolog kazał go wcierać 2 X dziennie przez pół roku potem zapobiegawczo 2 X w tygodniu. Jednak po poprawieniu kondycji skóry i włosów zawsze odpuszczałam. Od tygodnia znów walczę. Życzę wytrwałości. Kasia

    OdpowiedzUsuń